psalm 23 afrikaans

Na waters waar rus is lei Hy my heen. Niks sal my ontbreek nie.


Psalm 23 Dailyverses Net

Laser ready template available in AI CDR X5 EPS PDF and SVG vector formats for easy scaling and editing.

. 2 Hy laat my neerlê in groen weivelde. N Psalm van Dawid. Read from Psalms 23 Afrikaans 1953.

Die Here is my herder. Hy verkwik my siel. Afrikaans Bible Psalms 23.

1 n PSALM van Dawid. Die HERE is my herder. 23 1 n Psalm van Dawid.

Laser ready template available in AI CDR X5 EPS PDF and SVG vector formats for easy scaling and. 1 The LORD is my shepherd. Niks sal my ontbreek nie2 Hy laat my neerlê in groen weivelde.

Afrikaans Psalm 23 template for laser engraving and laser cutting. 2 Hy laat my neerlê in groen weivelde. Die Here is my herder ek kom niks kort nie.

South African Bible Believers. PSALMS 234 Al gaan ek ook in n dal van doodskaduwee ek sal geen onheil vrees nie. Die HERE is my herder.

Jubel tot eer van god ons sterkte. Want U is met my. U stok en u.

Niks sal my ontbreek nie. Want U is met my. Niks sal my ontbreek nie.

Afrikaans 19831992 AFR83 23 Die Here is my herder. Hy verkwik my siel. Niks sal my ontbreek nie.

Psalm 23 Afrikaans prayer cross cut out template for laser cutting. Na waters waar rus is. Contextual translation of paslm 23 into Afrikaans.

Die Here is my herder. Hy bring my by waters waar. Die HERE is my herder.

Niks sal my ontbreek nie. Om sy Naam ontwil. Juig tot eer van die god van jakob.

I shall not want. Hy lei my in die spore van. 3 He restoreth my soul.

My beker loop oor. 23 pasm 23 psalm 23 1 dag 2 20 23 mb gnu emacs 23. U stok en u staf die vertroos my.

Al gaan ek ook in n dal van doodskaduwee ek sal geen onheil vrees nie. 1 n Psalm van Dawid. Hy laat my neerl in groen weivelde.

Human translations with examples. The 23rd Psalm is one of the best-known and most-loved literary works in the world and it may well be. Psalm 23 Afrikaans 193353 Ou Vertaling1 n PSALM van DawidDie HERE is my herder.

2 Hy laat my rus in groen weivelde. 2 He maketh me to lie down in green pastures. Na waters waar rus is lei Hy my heen.

2 Hy laat my neerlê in groen weivelde. Na waters waar rus is lei Hy my heen. Take a psalm and bring hither the timbrel the pleasant harp with the psaltery.

中文 čeština Deutsch italiano Nederlands. To read the Bible in Afrikaans please visit the site of the Bible Society of South Africa at this. U stok en u staf dié vertroos.

En ek sal in die huis van die Here bly in lengte. He leadeth me beside the still waters. 3 Hy verkwik my siel.

3 Hy verkwik my siel. Hy lei my in die spore van geregtigheid om sy Naam ontwil. Lei Hy my heen.


The 23 Psalm Worksheet


The Lord Is My Shepherd Psalm 23 With Commentary By Charles H Spurgeon The Beloved


Psalm 23 Christliche Perlen


5d Diamond Painting Kit Psalm 23 Afrikaans 50x57cm Frd Diamond Dotz4all


Dutoitspan Kimberley Psalm 23


Psalms 23 4 Selfs Al Gaan Ek Deur Donker Dieptes Sal Ek Nie Bang Wees Nie Want U Is By My In U Hande Is Ek Veilig Afrikaans 1983 Afr83 Laai


Die Here Is My Herder N Verklaring Van Psalm 23 Von Haaf Ds Wouter Ten Near Fine Hardcover 1984 Chapter 1


Psalm 23 Painting By Judy Dodds Fine Art America


Afrikaans Psalm 23 Cross With Frame Laser Ready Templates


Psalm 23 Afrikaans Ella Roetz


The Lord Is They Comfort Bible Scripture Psalm 23 1 4 Template Postermywall


Day 168 Psalms 23 30 Live And Learn Journey


Die Bybel 2020 Direkte Vertaling Psalm 23 Facebook


Bible Quote Psalm 23 Motivational Text Video Template Postermywall


Pin On Psalms And Lyrics


Psalm 23 4 Selfs Al Gaan Ek Love God Greatly Afrikaans Facebook


Dubai Afrikaanse Kerk My Daaglikse Brood Lees Vandag Psalm 23 Psalm 23 6 1983 Vertaling U Goedheid En Liefde Sal My Lewe Lank By My Bly En Ek Sal Tuis Wees In

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel